分享幾句簡單的英文求婚詞給各位,

如果求婚時不好意思說出口,也可以寫入求婚卡片,或是放上求婚影片,

讓您擺脫永遠的「Would you marry me」喔!

 

1. 你願意嫁給()我嗎?我想與你共度餘生。

Would you be my wife/husband? I want to be with you forever

 

2. 不同的時間,不同的地點,不同的人群,相同的只有你和我時間在變,空間在變,不變的只有對你無限的思念

You and I remains the same in different time, at different places, among different people; time is changing, space is changing and everything is changing except my miss to you!

 

3. 我的世界不允許你的消失不管結局是否完美

No matter the ending is perfect or not, you cannot disappear from my world.

 

4. 因為你,我懂得了愛。

If I know what love is, it is because of you.

 

5. 每一天都為你心跳,每一刻都被你感動,每一秒都為你擔心。有你真好。

My heart beats for you every day. I am inspired by you every minute, and I worry about you every second. It is wonderful to have you in my life.

 

6. 假如每次想起你我都會得到一朵鮮花,那麼我將永遠在花叢中徜徉。

If I had a single flower for every time I think about you, I could walk forever in my garden.

 

7. 有一個詞可以讓我們擺脫生活中所有的負擔和痛苦,那就是愛情

One word frees us of all the weight and pain in life. That word is love.

 

8.對於世界,你可能只是一個人,但對於某個人,你卻是整個世界。

To the world you may be just one person. To the person you may be the world.

 

9. 愛是永恆的,外表可能改變,但本質永遠不變。

Love is something eternal; the aspect may change, but not the essence.

 

以上9句英文求婚詞,是不是很浪漫呢?

分享給各位,勇敢表達你的愛!

 

點選我觀看更多  

Website: 求婚職人

-> 立即填寫線上預約單   

-> 成為我們的粉絲接收更多我們的消息   

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 求婚職人 的頭像
    求婚職人

    [推薦] 求婚職人|求婚規劃|求婚方式|求婚錄影|Proposal | 求婚MV|創意求婚橋段

    求婚職人 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()